Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 7. haftasında cuma günü deplasmanda Alanyaspor ile karşılaşacağı maçın hazırlıklarına dün yaptığı idmanla başladı. Teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki idman dinamik ısınmayla başladı. İki grup halinde 5'e 2 pas ve koşu çalışmasıyla devam eden antrenman, topa sahip olma çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi.