AVM ciroları arttı

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 11 Ocak 2017 Güncelleme 11 Ocak 2017, 00:00
AVM ciroları arttı

İÇİNDEKİLER

Alışveriş merkezleri (AVM) Ciro Endeksi, Kasım 2016'da bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 6.9 artarak 202 puana yükseldi. Endeks kategoriler bazında Kasım 2016'da bir önceki yılın aynı ayı ile karşılaştırıldığında yüzde 7'lik artış gösterdi. Kategoriler bazında en yüksek ciro artışı yüzde 24 ile ayakkabı-çanta kategorisinde gerçekleşti. Aynı dönemde giyim ciroları yüzde 14, yiyecek ciroları yüzde 10, hipermarket ciroları yüzde 7 ve teknoloji kategori ciroları yüzde 1 artış kaydederken, AVM'lerdeki diğer alanlar kategorisinde yüzde 2'lik düşüş yaşandı.