Ülker markasının da sahibi olan Yıldız Holding'in, 2008 Aralık'ta aldığı dünyaca ünlü çikolatacı Godiva'nın CEO'su Jim Goldman TAKVİM'e konuştu. Premier bir marka (üst gelir grubuna hitabeden) olan Godiva'nın Türkiye'de 'ulaşılabilir lüks' olmasını hedeflediklerini söyleyen Goldman, "Ürünlerimiz kaliteli ve özel. Fiyatlarımız kimine göre yüksek kimine göre uygun. Ancak biz ulaşılabilir lüks olmayı hedefliyoruz. Mağazalarımızda herkes bütçesine göre çikolata bulabilecek" dedi. Türkiye'de ilk açtıkları Nişantaşı mağazalarının çok yoğun bir ilgi gördüğünü söyleyen Goldman, "Burası dünyadaki en güzel mağazamız" diye konuştu.
TÜRKLER ÇOK ŞEY ÖĞRETTİ
Türkiye'ye özgü satışa sundukları gümüş tepside çikolatalara yoğun talep olduğunu belirten Goldman, özellikle düğünler için istendiğini kaydetti. Godiva'yı bir Türk şirketinin satın almasının kendisi için çok büyük bir eğitim olduğunu söyleyen Jim Goldman, "2.5 yılda çok fazla şey öğrendim. Patronumuz Murat Ülker ile birbirimize güveniyoruz. Artık bir Türk lokumu olmaktan dolayı gurur duyuyoruz" dedi. Goldman, firmalarını bir Türk şirketini aldığını öğrendiklerinde çalışanların meraklandığını ve heyecanlandığını söyledi.