Beşiktaş, Avusturya kampındaki ilk hazırlık maçında Avusturya 2. Lig ekibi St.Pölten'i 2-0 yenmeyi başardı. Siyah-Beyazlılar maça Ersin, Svensson, Paulista, Uduokhai, Jurasek, Kartal, Hadziahmetovic, Arroyo, Silva, Mario ve Mustafa ilk 11'iyle maça başladı.
İlk devre 0-0 berabere sonuçlandı. 2. yarıya10 değişiklikle başlayan Kartal 50'de Semih ve 53'te Salih'in golleriyle maçtan 2-0 galip ayrıldı. Yeni transfer Abraham ise dünkü maçta kadroda yer almadı.