AXA 10. kez en değerli

AXA, uluslararası marka danışmanlığı şirketi Interbrand tarafından hazırlanan Best Global Brands 2018 raporunda üst üste 10'uncu kez dünyanın en değerli sigorta markası seçildi. Interbrand'in finansal performans, marka gücü ve markanın ürün ve hizmetlerin satılması sürecindeki rolünü dikkate alarak hazırladığı raporda Axa, tüm sektörler arasında da 47'nci sırada yer aldı. Raporda şirketin marka değeri ise 11.1 milyar dolar olarak belirlendi. Axa Sigorta CEO'su Yavuz Ölken, 'Cesareti aktive etmek' temasıyla hazırlanan raporda yer almaktan büyük gurur duyduklarını ifade etti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.