Dünyaya BİP çıkarması

Turkcell, Türkiye’de hızlı büyüyen mesajlaşma uygulaması Bip ile dünyaya açılıyor. İlk yıl hedef 25 milyon abone

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 05 Ekim 2018 Güncelleme 05 Ekim 2018, 00:56
Dünyaya BİP çıkarması

İÇİNDEKİLER

Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, "Tüm dünyada BiP'i kullandırma, indirme ve Türkiye'nin dijital ihracatını hızlandırma hamlesi olarak adlandırdığımız süreci New York'tan başlatıyoruz. BiP'in dijital reklamları ilk olarak New York'ta, ünlü Times Meydanı'ndaki dijital ekranlarda yayınlanmaya başladı" dedi. Terzioğlu, Türk mühendislerin müthiş işler ortaya çıkardığını belirtti.

YERLİ NAVİGASYON
Aralarında İngiltere, Almanya, Fransa ve Rusya'nın da bulunduğu birçok Avrupa ülkesinde de kampanyaya başlayan BiP'in hedefinin, yurt dışında ilk aşamada 25 milyon kullanıcıya erişmek olduğunu aktaran Terzioğlu, bu hamlenin aynı zamanda Türkiye'nin dijital ihracat potansiyeline büyük katkı sağlayacağını dile getirdi. Terzioğlu, yerli arama motoru Yaani'nin ardından, çok yakında yerli navigasyon uygulamasının da hayata geçeceğini aktardı.