Dünyaya BİP çıkarması

Turkcell, Türkiye’de hızlı büyüyen mesajlaşma uygulaması Bip ile dünyaya açılıyor. İlk yıl hedef 25 milyon abone

Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, "Tüm dünyada BiP'i kullandırma, indirme ve Türkiye'nin dijital ihracatını hızlandırma hamlesi olarak adlandırdığımız süreci New York'tan başlatıyoruz. BiP'in dijital reklamları ilk olarak New York'ta, ünlü Times Meydanı'ndaki dijital ekranlarda yayınlanmaya başladı" dedi. Terzioğlu, Türk mühendislerin müthiş işler ortaya çıkardığını belirtti.
YERLİ NAVİGASYON
Aralarında İngiltere, Almanya, Fransa ve Rusya'nın da bulunduğu birçok Avrupa ülkesinde de kampanyaya başlayan BiP'in hedefinin, yurt dışında ilk aşamada 25 milyon kullanıcıya erişmek olduğunu aktaran Terzioğlu, bu hamlenin aynı zamanda Türkiye'nin dijital ihracat potansiyeline büyük katkı sağlayacağını dile getirdi. Terzioğlu, yerli arama motoru Yaani'nin ardından, çok yakında yerli navigasyon uygulamasının da hayata geçeceğini aktardı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.