Lüks markaları Türkiye kurtardı

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 13 Aralık 2011 Güncelleme 13 Aralık 2011, 00:00
Lüks markaları Türkiye kurtardı

İÇİNDEKİLER

Dünyanın dev markaları, Türkiye başta olmak üzere gelişmekte olan ülkelerdeki satışlarıyla kâr yapmaya başladı. İngiliz lüks hazır giyim devi Burberry, ilk yarı kârını 162 milyon pound (467 milyon lira) olarak açıkladı. Avrupa'daki ekonomik krizle birlikte Ortadoğu, Asya ve Türkiye'ye yönelen marka, hızlı hamlesinin de meyvelerini toplamaya başladı. Krize rağmen geçen yılın aynı dönemine göre kârını yüzde 26 oranında artıran marka, bu ivmeyi yeni açtığı mağazalara bağladı.

CEO'DAN ÖVGÜ
Firma yetkilileri, özellikle Çin, Türkiye, Rusya ve Ortadoğu açılımlarının büyümeyi ve kârı getirdiği bilgisini verdi. Burberry CEO'su Angela Ahrendts, Türkiye, Hindistan, Ortadoğu, Latin Amerika ve Rusya'nın kârı tetiklediğini belirtti.

Pınar ÇELİK