Sezonun üçüncü grand slam tenis turnuvası Wimbledon'da Novak Djokovic çeyrek finale yükseldi. İngiltere'nin başkenti Londra'da gerçekleştirilen turnuvanın 8. gününün gündüz seansında yapılan müsabakalarda tek erkeklerde dünya 6 numarası Sırp tenisçi Djokovic ile Avustralyalı Alex De Minaur karşılaştı.
Djokovic ilk seti farklı kaybetmesine rağmen s maça ağırlığını koydu ve 1-6-6-4, 6-4 ve 6-4'lük setlerle rakibini 3-1 mağlup etmeyi başararak çeyrek finale yükseldi.