Geleceğe yatırım

Son 8 yılda çocuklara yönelik projelere 36 milyon lira bütçe ayıran Ülker, 2 milyon çocuğa ulaştı. 2015'te futbol ve basketbolda yeni projeler hazırlanıyor

SON 8 yılda 36 milyon liralık bütçe ile 2 milyonu aşkın çocuğa spor, sanat ve beslenme konusunda destek veren Ülker, önümüzdeki dönemde basketbol ve futboldaki çocuk projelerine yenilerini eklemeyi hedefliyor. Spor alanındaki çocuk projeleri sayesinde çocukları erken yaşta sporla tanıştırdıklarına işaret eden Yıldız Holding Gıda-Ülker Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, "Bu alanda çocuklara yaptığımız yatırım, çocukları sporla buluşturmak kadar, altyapının gelişimine de hizmet ediyor. Örneğin; Türkiye Futbol Federasyonu ile her yaz açtığımız Futbol Köyleri'ne katılan 36 erkek, 44 kız toplam 80 çocuğumuz milli takımlara seçilme başarısı gösterdi. 50 çocuğumuz ise profesyonel kulüplerle sözleşme imzaladı" dedi.

2 BÜYÜK PROJE
'Çocuklar İçin Futbol'un, Ülker'in en önemli çocuk projelerinden biri olduğunu belirten Tütüncü, önümüzdeki dönemde bu alanda yeni projeler hayata geçireceklerinin müjdesini verdi. Tütüncü, şöyle konuştu: "Bu projelere 8 yılda toplam 20 milyon liralık bütçe harcadık. Basketbolda düzenlediğimiz şenlikleri bir adım öteye taşıyacağız. Futbolda ise hem mevcut projelerimizi geliştirmek hem de yenilerini eklemek için çalışmalarımız sürüyor. Örneğin, Türkiye Futbol Federasyonu tarafından pilot olarak İstanbul'daki 380 okulun katılımıyla gerçekleştirilecek U-13 futbol ligini destekleyeceğiz. Bu alandaki önemli projelerimizden biri de, üniversitelerde öğrenim gören antrenörlerin, çocuklara futbol eğitimi vermesine yönelik olacak."
FİNAL FOUR HEYECANI
Euroleague Final Four'da yer alma başarısını gösteren Fenerbahçe'nin destekçisi olmaktan mutluluk duyduklarını kaydeden Mehmet Tütüncü, "Bu, Türkiye'nin başarısıdır. Türk basketbolseverler önemli bir deneyim kazandı. 2006'da Ülkerspor ile Fenerbahçe'nin birleşmesi 5 lig şampiyonluğu, 2 Cumhurbaşkanlığı, 3 Türkiye Kupası ve nihayet Final Four başarısı getirdi" dedi.
7 MİLYONLUK UĞURLAMA
MehmeT Tütüncü, 'efsane olursun' kampanyası ile ilgili de şu bilgileri verdi: "Fenerbahçe Ülker basketbol takımını Türk geleneklerine uygun bir şekilde Madrid'e uğurladık. Kampanyayı Fenerbahçeli futbolcularla başlattık. 'Güle güle gidin, efsane olun gelin' sloganını kullanarak, takımı suyla uğurlayan futbolcular, sosyal medyada büyük ses getirdi. 60 bine yakın taraftarın katıldığı bu uğurlama hareketi, Türkiye'nin ve dünyanın dört bir yanından destek bularak sosyal medyada 'trend topic' oldu. Yaklaşık 7 milyon kişiye organik olarak ulaşmış olduk."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.