Futbol farkı

Liglerin başlamasıyla televizyon satışları da hızlandı. Artan talep firmaların rekabetini kızıştırırken, özellikle LED TV'ler ve LCD'ler öne çıkmaya başladı

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 28 Ağustos 2012 Güncelleme 28 Ağustos 2012, 00:00
Futbol farkı

İÇİNDEKİLER

Her geçen gün yeni teknolojilerle zenginleşen televizyon pazarı, son dönemde hareketlilik yaşıyor. Futbol liglerinin başlamasıyla televizyona olan talep artınca firmaların da kampanyaları satışları gibi hız kazandı. Maçları daha büyük ekranda ve sahada gibi gerçek renklerde izlemek isteyen futbolseverler televizyon satışlarını adeta patlattı. Ağustos ayının son döneminde televizyona olan talep; yüzde 40-50 artarken, teknoloji mağazalarının yetkilileri özellikle LCD ve LED tipli televizyonlara ilginin büyük olduğunu ifade etti. Biz de TAKVİM olarak sizin için televizyon piyasasındaki fiyatları araştırdık. Hemen her markada kampanya bulunurken, taksitli seçenekler de cazip. Ayrıca bu dönemi fırsat bilen firmalar, bazı modellerine de yüzde 40'a varan çarpıcı indirimler uyguluyor. Televizyon fiyatlarını daha çok internet siteleri üzerinden araştıran tüketiciler için firmalar, her modelin üzerine 'karşılaştır' butonu koyarak, kararsız kaldığınız iki model arasında ne tür farklar olduğunu size gösteriyor. Böylece almak istediğiniz televizyonların aralarında, hangi farklılıklar bulunduğunu ve televizyonun özelliklerini görebiliyorsunuz. Ayrıca fiyatların ve kampanyaların hangisinin cazip olduğunu da bu şekilde inceleme fırsatı bulabiliyorsunuz.

SPOR SEKTÖRÜ BÜYÜTÜYOR
Türkiye tüketici teknolojisi ürünleri pazarı, 2011 yılında bir önceki yıla göre yüzde 25 büyüyerek, 22.8 milyar lira değere ulaşmıştı ve son çeyreğinde 6.2 milyar liralık ciro elde etmişti. Bu rakamın bu yıl yüzde 20 büyümesi bekleniyor. Televizyon pazarının gelişimine ise yeni teknoloji televizyonların çıkması çok etki ederken, olimpiyat, futbol gibi grup ile izlenebilecek aktiviteler de büyük destek oluyor. Panel televizyonlarda LCD, LED'ler, pazarda daha yaygın şekilde satılmaya devam ederken, 3D ve internet erişimi özellikli televizyonlar da bu trendi takip etti.