Altı'n Türkler

Ünlü marka Chanel'in 150 özel müşterisi arasında 6 Türk var. Sosyetikler, yaptıkları yüklü harcamalarıyla bu VIP listede yer buldu

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 19 Aralık 2012 Güncelleme 19 Aralık 2012, 03:24
Altı’n Türkler

İÇİNDEKİLER

Kıtafet ve aksesuvara yaptıkları harcamalarla dikkat çeken sosyetikler, adını Chanel'in VIP listesine de yazdırdı. Ünlü marka, mağazalarından her yıl yüklü alışveriş yapan dünya genelindeki 150 müşteriyi belirledi.

VIP müşteriler arasında şu 6 Türk de yer aldı: Suzan Sabancı Dinçer, Arzu Sabancı, Dalia Garih, Feryal Gülman, Heves Ekinci ve Sema Basa. Yeni kreasyonu önceden görebilen sosyetiklere mağaza kapatma fırsatı veriliyor. VIP müşterilerin Chanel'den her yıl ortalama 500 bin dolar harcadığı söyleniyor.

SADECE ONLARA

* VIP müşteri olan isimler, aldıkları bir ürünün Türkiye'de satışa sunulmasını istemezse devreye yetkililer giriyor. VIP müşterinin aldığı ürün, hemen raftan kaldırılıyor ve ülkede sadece ona özel oluyor.

* Tam bir Chanel tutkunu olan Arzu Sabancı, markanın özellikle çantalarını yakından takip ediyor. Sabancı'nın gözdesi de siyah.

* Suzan Sabancı Dinçer ve Dalia Garih, yakın dostlukları ile de biliniyor.

* Heves Ekinci'nin ceketi, çantası ve kolyesi Chanel imzası taşıyor.

* Sema Basa, daha çok günlük hayatında ve çantada Chanel ürünlerini tercih ediyor.