Markaya dikkat ET

İşlenmiş et sektörünün yüzde 43'ünün merdiven altı üretimden oluştuğunu vurgulayan Şahin Sucukları Danışmanı Sinangil, 'Ambalajsız ve lisanssız ürünleri almayın' uyarısı yaptı

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 12 Ocak 2016 Güncelleme 12 Ocak 2016, 01:51
Markaya dikkat ET

İÇİNDEKİLER

Hileli gıdalara karşı bir uyarı da sektörden geldi. Şahin Sucukları Yönetim Kurulu Danışmanı Hakan Sinangil, işlenmiş et sektörünün yüzde 43'ünün merdiven altı üretimden oluştuğunu söyleyerek, "Tanımadığınız, ambalajı ve üretim lisansı olmayan gıda maddelerine karşı dikkatli olun" dedi. Şahin markasının 1923'ten beri var olduğunu belirten Sinangil, "Bakanlık'ın atadığı veterinerler kesim öncesi, kesim müddetince ve paketlenme aşamasında ürünleri denetler. Ulusal zincirlerin depolarında ürünlerimiz tekrar bağımsız analizden geçer. AB uygunluk lisansımız da var" diye konuştu. İşlenmiş et sektöründe 93 çeşit farklı ürün ile haftada 27 bin 400 noktaya ulaştıklarını, aylık 2 milyon 305 bin vakumlu paket imalatı gerçekleştirdiklerini anlatan Sinangil, her bir ürünün 1 yıllık bir Ar-Ge sonucunda ortaya çıktığını, tuzsuz, acısız, kokusuz kişiye özel ürünleri olduğunu belirtti.

Hilenin en çok görüldüğü alanların başında et ürünleri geliyor. Sektör temsilcileri, özellikle bilinir ve güvenilir markaların ürünlerinin tercih edilmesi gerektiğini söylüyor.

'GELİRİMİZİ PAYLAŞIYORUZ'
Elde ettikleri geliri paylaştıklarını kaydeden Hakan Sinangil, "Koruncuk Vakfı ve Türk Kızılay'ını destekliyoruz. Şahin, sadece et üretim tesisi değil, gelirini ihtiyaç sahipleri ile de paylaşan sosyal sorumluluk bilincinde olan Türkiye'nin ulusal butik markasıdır" dedi. Sinangil, vakıf, dernek ve kurumlara desteklerinin devam edeceğini ifade etti.