Gazeteniz TAKVİM, her zaman vatandaşın yanında yer alıyor. Gazetemizi arayan pek çok tüketici, çeşitli markalar ile yaşadıkları sorunları anlatıyor.
Kimileri, mağaza yetkililerinin bilgisizliğinden, kimileri tüketici şikayetlerine duyarsız kalınmasından, kimileri de hatalı aldığı ürünlerden yakınıyor. Şikayetlerden bazıları ise şöyle...

Bambi Terlik Ayakkabı'dan
90 lira ödeyerek aldığım çizmeler su aldı. Zaten birkaç kere giydikten sonra da soyulmaya başlamıştı. Yanlış mı biliyorum,
çizme zaten yağmurda giyilen bir ayakkabı değil mi? Ayaklarım ıslandığı için hasta oldum,
2 haftadır hastalıkla uğraşıyorum. Semra E.
MARKA TÜRK, ÜRÜN ÇİN'DEN
5 ay öncesinde almış olduğum Converse marka ayakkabının
alt tarafı boydan boya açıldı. Firmaya geri götürdüm, incelemeye gönderdiler ama
'kullanım hatası' deyip bana iade ettiler. Okan K.

Derimod'dan ayakkabı bakıyordum.
Ayakkabının Türk markası olduğunu biliyorum. Ancak ayakkabının altında
Çin'de üretildiği yazılıydı. Tekstil ve ayakkabı sektöründe bu kadar gelişmiş bir ülkenin markasının, dışarıda üretim yaptırması beni çok şaşırttı. Rabun G.

Yaklaşık
6 ay önce
250 lira vererek aldığım Kemal Tanca markalı ayakkabının,
1.5 ay önce tabanında yaklaşık
5 cm çapında bir delik oluştu. İade veya değişim için başvurumu yaptım ama
sadece bir özür mektubu aldım. Kadir Y.
AYNEN GERİ GÖNDERDİLER

Uzun zamandır ayakkabılarımı İnci Deri'den alıyorum. Son aldığım ayakkabımı çok az giymeme rağmen
tabanında açılma oldu. Ayakkabıyı aldığım mağazaya gittim ve
değişimini istediğimi belirttim. Merkezin onayı olmadan ayakkabıyı değiştiremeyeceklerini söylediler. 10 gün sonra,
'Ayakkabınıza tadilat yapıldı, alabilirsiniz' denildi. Ayakkabıyı eşim aldı, eve getirdi. Ertesi gün giymek istedim, ama bir baktım ayakkabı yapılmamış, alttan hava alıyor. Ayakkabıyı tekrar mağazaya götürdüm, gerek mağaza müdürü, gerek çalışanlar
'Evet ayakkabı yapılmadan gelmiş' diyor, ama
hiç yardımcı olmuyor. Avni A.
Şikayetlerinizi bize iletin: 0212 354 37 34