Ramazan bereketi

Markalar Ramazan'ın da etkisiyle bu yaz reklam harcamasını artırdı

Kaynak Gazete
Giriş Tarihi:
Ramazan bereketi
Bu yılın Haziran-Temmuz-Ağustos döneminde, markalar reklam harcamalarını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 12 oranında artırdı. Medya Takip Merkezi'nin televizyon kanalında yaptığı reklam ölçüm sonuçlarına göre, Ramazan ayının yaz günlerine gelmesiyle 'televizyonlarda Ramazan bereketi yaşandığı' belirtildi. Araştırmada, bin 12 markanın televizyon kanallarında boy gösterdiği kaydedildi. En reklamı GSM operatörlerinin verdiğinin vurgulandığı araştırmada, 3 aylık süreçte en çok reklam veren ilk 3 markanın, Turkcell, Vodafone ve Avea olduğu vurgulandı.