Önce estetik!
Türk kadını ayakkabı seçerken ne sağlığını, ne de rahatlığını düşünüyor.Rengivegörüntüsü güzelse, fiyatıda fark etmiyor
Giriş Tarihi:
FLO, Avrupa'nın en büyük ayakkabı mağazasını İstanbul İstiklal Caddesi'nde açtı. Tarihi Anadolu Pasajı restore edilerek açılan mağaza, FLO'nun 100'üncü mağazası oldu. 2 milyon doların üzerinde yatırımla restore edilen 5 katlı mağazada, 10 binin üzerinde ürün sunulacak. Ziylan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan, "Bu dev mağazamız; hem FLO için hem de Türk markalarının rüşdünü ispatlaması açısından çok önemli. Türk perakendecilerin artık yurt dışında da rakipleriyle mücadele edebilecek seviyeye geldiğinin en önemli örneğini oluşturuyor" dedi. 2005'te 'Öylesine kenarda dursun' diyerek açtıkları birkaç perakende mağazasını 2007'de artırmaya karar verdiklerini anlatan Ziylan, "100'ü FLO olmak üzere 204 mağazaya ulaştık. 2015 hedefi 1.5 milyar lira ciro, 2 bin 500 yeni istihdam, 425 mağaza" diye konuştu. Ziylan, tedarikçilerine destek verdiklerini, başta Konya olmak üzere birçok şehirdeki 40 atölyeyi 3 kat büyüttüklerini kaydetti.
TERCİHLER ÇOK FARKLI
Türkiye'de ayakkabı tercihlerinin farklı olduğunu belirten Ziylan, özellikle kadınların önce estetiğe baktıklarını belirterek, şöyle konuştu: "Onlar için sağlıktan önce görüntü geliyor. Ayakkabının fiyatına bakmadan, kendini iyi hissettiği ayakkabıyı alıyor."
AYAKLAR BÜYÜDÜ
Mehmet Ziylan, Türkiye'nin doğu bölgelerinde kadınların ayak numaralarının 35-36 olduğunu, batı bölgelerde ise 41 numaraya olan talepte artış yaşandığını söyledi. Ayakkabıya kadınların erkeklere göre daha çok ilgi gösterdiğine değinen Ziylan, "10 ayakkabıdan 6'sını kadınlar, 1'ini çocuklar alıyor. Bir ayakkabı mağazasının satışlarında kadın ayakkabılarının oranı yüzde 60'ın altında ise o mağaza bence başarılı değildir" dedi.
TERCİHLER ÇOK FARKLI
Türkiye'de ayakkabı tercihlerinin farklı olduğunu belirten Ziylan, özellikle kadınların önce estetiğe baktıklarını belirterek, şöyle konuştu: "Onlar için sağlıktan önce görüntü geliyor. Ayakkabının fiyatına bakmadan, kendini iyi hissettiği ayakkabıyı alıyor."
AYAKLAR BÜYÜDÜ
Mehmet Ziylan, Türkiye'nin doğu bölgelerinde kadınların ayak numaralarının 35-36 olduğunu, batı bölgelerde ise 41 numaraya olan talepte artış yaşandığını söyledi. Ayakkabıya kadınların erkeklere göre daha çok ilgi gösterdiğine değinen Ziylan, "10 ayakkabıdan 6'sını kadınlar, 1'ini çocuklar alıyor. Bir ayakkabı mağazasının satışlarında kadın ayakkabılarının oranı yüzde 60'ın altında ise o mağaza bence başarılı değildir" dedi.