Hibrit şov

Tüm dünyada 10 milyondan fazla hibrit otomobil satışı gerçekleştiren Japon otomotiv devi Toyota, İstanbul Autoshow Fuarı’nda ‘hibrit şov’ yapıyor

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 21 Nisan 2017 Güncelleme 21 Nisan 2017, 00:00
Hibrit şov

İÇİNDEKİLER

2017 yılını "Türkiye'de hibrit yılı" ilan eden Toyota, İstanbul Autoshow'da; Türkiye'de üretilen Toyota C-HR Hybrid modeli başta olmak üzere Auris Hybrid, Auris TS Hybrid, Yaris Hybrid, RAV4 Hybrid ve ilk seri üretim hibrit model Prius'un son versiyonunu sergiliyor. Hibrit teknolojisini geliştirmeye devam eden Toyota, 'Çevre Hedefi 2050' çerçevesinde otomobillerin doğaya etkilerini sıfıra indirmeyi planlıyor. Dünyada yıllık hibrit otomobil satışlarını 1.5 milyon adetlere taşıyan Toyota, 2020'ye kadar toplamda 15 milyon hibrit araç satışına ulaşmayı hedefliyor. Toyota, 10 milyonu aşan satışıyla hibrit teknolojisi konusunda liderliği elinde bulundurmayı sürdürüyor. Kapsamlı şekilde yenilenen Toyota'nın B segmentindeki temsilcisi Yaris, Türkiye'de ilk kez İstanbul Autoshow'da görücüye çıktı. Toyota, yeni Yaris'i geliştirirken özellikle tasarım, kalite, performans ve güvenlik konularına odaklandı. 90 milyon euro yatırımla gerçekleşen bu programda, aracın tasarımını, dinamik performansını ve güvenliğini geliştirmek üzerine 900'den daha fazla yeni parça kullanıldı.

BOZKURT: İDDİALIYIZ
Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ CEO'su Ali Haydar Bozkurt, Yaris'in de yer aldığı B segmentinin Avrupa'da ve Türkiye'de yükselen bir trend içinde olduğunu söyledi. Yenilenen Yaris ile bu segmentte iddialarını çok daha güçlü bir şekilde ortaya koyacaklarını anlatan Bozkurt, fuarda 'hibrit' temasıyla yer aldıklarına değinerek, şöyle konuştu: "Dünya hibrite koşarken, Türkiye'nin bundan geri kalması düşünülemez. Autoshow'a hibrit ürün gamımızla katılmamızın temelinde bu yatıyor."