Yılmaz Erdoğan'a seyirci darbesi! Organize İşler Sazan Sarmalı'nın gişesi düştü

‘Organize İşler: Sazan Sarmalı’nı Netflix’e satan Yılmaz Erdoğan’a seyirci darbesi! ‘Mısır krizi’ bahanesiyle destek alan Erdoğan’ın bu hamlesinin ardından filmin gişesi tam yüzde 54 düştü!

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 24 Şubat 2019 Güncelleme 24 Şubat 2019, 07:59
Yılmaz Erdoğan’a seyirci darbesi! Organize İşler Sazan Sarmalı’nın gişesi düştü

İÇİNDEKİLER




Yılmaz Erdoğan,
bilet yanında mısır satan Mars Group'a gösterdiği tepkiyle desteği arkasına aldı. Promosyon bilet kampanyasının Türk Sineması'na 'darbe' niteliği taşıdığını belirten Erdoğan, yeni filmi 'Organize İşler: Sazan Sarmalı'na ilgiyi büyüttü. Sinemaseverleri gişeye çekmeyi başaran ünlü sanatçı, filmin vizyona girdiği ikinci haftada Netflix ile anlaşınca da kendi bacağına kurşun sıktı. 1 Şubat'ta 1237 salonda vizyona giren film, ikinci haftada internette yayınlanmaya başlayınca ilgiyi kaybetti.


KENDİ KENDİNİ BALTALADI!
Filmin gösterildiği sinema salonu sayısı üçüncü haftada 912'ye düştü. İlk üç günde 1 milyon 496 bin 857 kişinin izleyerek rekor bir açılışa imza attığı filmin izlenme rakamı ikinci haftada ise yüzde 27'lik düşüşle 1 milyon 82 bin 373 kişide kaldı.


'Organize İşler: Sazan Sarmalı'nın Netflix'te yayınlanmasına tepki gösteren seyirci, filmi boykot etti. Sinemaseverlerin Erdoğan'a gişe tokadı da filmin üçüncü haftada yüzde 54'lük düşüşle 492 bin 910 kişi tarafından izlenmesine neden oldu. Serinin 916 bin 464 kişilik açılış rakamına sahip ilk filmi, vizyondaki üçüncü haftasında dahi yüzde 22,1 oranında düşüş yaşamış ve 451 bin 365 kişi tarafından izlenmişti.



'Organize İşler: Sazan Sarmalı' ile bir önceki filmin rekorunu kırmaya çalışan Erdoğan'ın yanlış hamlesi, başarı grafiğini düşüşe geçirdi.


Cem Yılmaz ile Şahan Gökbakar, 'mısır krizi'nin patlak verdiği dönemde Mars Group'a karşı Yılmaz Erdoğan'a destek vermişti. Ancak konuşulanlara göre ikili, Erdoğan'ın Türk Sineması'ndaki birliği bozacak nitelikteki Netflix hamlesinden rahatsız…