Takvim

Bugünkü
Takvim
ABONE OL

Doğal enerji

bir için vücut için beslenme düzeni çok önemli. Hangi in hangi meyve ve sebzeden alındığı da çok önemli. İşte size sağlık rehberi...

Doğal enerji

Sağlıklı bir için vücut için beslenme düzeni çok önemli. Hangi in hangi meyve ve sebzeden alındığı da çok önemli. İşte size sağlık rehberi:

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

BROKOLİ: A, C, E, B1 ve B2 vitamini ve bol miktarda posa içerir. hastalıklarına karşı korucudur. Prostat ve kolon kanseri riskini azaltır. Kansızlığa faydalıdır.
ARMUT: Fosfor, ve potasyumdan zengindir. Kalp kaslarının düzenli çalışmasına fayda sağlar. Tansiyon ayarlamasında etkilidir. Posadan zenginliği nedeniyle bağırsakları çalıştırır.
AVOKADO: Potasyum, magnezyum, A ve E vitamini içerir. Lif oranı yüksektir. Kabızlığa iyi gelir. Kalın bağırsak ve hemoroit için faydalıdır. Yüksek tansiyonu düşürücü etkisi vardır.
ISPANAK: B ve C vitamini ile magnezyum ve çinkodan zengindir. sağlığına, sinir sistemine, sindirime, göz sağlığına, büyümeye ve gelişmeye faydalıdır.
KABAK: K ve C vitamini içerir. Kanın pıhtılaşmasını düzenler. Kemik gelişimini sağlar. Böbrek fonksiyonlarında faydalıdır.
ELMA: C ve E vitamini, folik asit, pektin ve flovonoid içerir. Bağırsak sisteminin korunmasında faydalı ve posadan zengindir. Kolesterol düşürücü etkisi vardır. Kan şekerini kontrol altında tutar ve vücut direncini artırır. Kas ve eklem ağrılarının azalmasına yardımcı olur.
HAVUÇ: A, B, D ve E vitamini kaynağıdır. Cilt ve kemik sağlığında, hücre yenilenmesinde faydalıdır. Saç dökülmesini azaltır ve saçı canlandırır. KUŞBURNU: A, C, D ve E vitamini yönünden zengindir. Antioksidandır. İdrar yolları enfeksiyonlarında etkilidir. Enfeksiyonlara karşı vücudu korur. Güçsüzlük ve halsizliğe iyi gelir.