
İzmit Körfezi'nde yapılan Körfez Geçiş Köprüsü inşaatında çalışan Japon mühendis, Yalova'da ölü bulundu. İntihar ettiği öne sürülen mühendisin arkasında bıraktığı notta daha önce yaşanan 'Catwalk' olarak bilinin halatın kopmasından dolayı kendisini sorumlu tuttuğu belirtildi.
MEZARLIKTA BULUNDU
Yalova'da dün sabah okula giden öğrenciler, Altınova ilçesinde mezarlık girişinde ceset olduğunu gördü. Ardından polise ihbarda bulundu. Olay yerine gelen ekipler, cesedin İstanbul-Bursaİzmir Otoyolu Projesi için İzmit Körfezi'nde yapılan Körfez Geçiş Köprüsü inşaatında çalışan Japon mühendis Ryoichi Kishi'ye (51) at olduğunu belirledi. Polis, Kishi'nin bilekleri ve boğazında kesikler bulunduğunu tespit etti. Mühendisin, maket bıçağıyla önce bileklerini, daha sonra da boğazını keserek intihar etmiş olabileceği belirtildi.
ÖZÜR NOTU BIRAKTI
Japon mühendisin cesedinin yanında Japonca yazılı not bulundu. Notta, Kishi'nin geçen cumartesi yaşanan halat kopmasından dolayı kendisini sorumlu tuttuğunu ve işlerin aksamasından dolayı özür dilediğini yazdığı öğrenildi. Arkadaşları Kishi'nin, gece boyunca sıkıntılı göründüğünü ve uyumadığını söylediler. Ceset, yapılan incelemenin ardından Bursa Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi. Polis olayla ilgili soruşturmayı geniş çaplı olarak sürdürüyor.
BÜYÜK PROJELERİ JAPONLAR YAPTI
Türkiye'de çok büyük altyapı projeleri, Japonlar tarafından gerçekleştirdi. İkinci Boğaz Köprüsü, Haliç Köprüsü ve Marmaray'ı da Japonlar inşa etti. Körfez Köprüsü de inşa ediliyor. 3. Köprü ihalesiyle de ilgilenmişlerdi. Japon Ishikawajima Harima Heavy Industries Co. Ltd., Mitsubishi Heavy Industries Ltd. ve Nippon Kokan K. K. 125 milyon dolar karşılığında Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nü planlanan tarihte inşa etti.
KANLA İMZA ATTI
Marmaray direktörü Japon Tetsuro Matsukubo, projenin 29 Ekim 2014'e yetişmesi için büyük çaba gösterdiklerini söyleyip "Parmağımı kestim kanla imza attım! Proje yetişmeseydi köprüden atlayacaktık" demişti.
Abbas ÇAKAR - Özgür YILDIZ
MEZARLIKTA BULUNDU
Yalova'da dün sabah okula giden öğrenciler, Altınova ilçesinde mezarlık girişinde ceset olduğunu gördü. Ardından polise ihbarda bulundu. Olay yerine gelen ekipler, cesedin İstanbul-Bursaİzmir Otoyolu Projesi için İzmit Körfezi'nde yapılan Körfez Geçiş Köprüsü inşaatında çalışan Japon mühendis Ryoichi Kishi'ye (51) at olduğunu belirledi. Polis, Kishi'nin bilekleri ve boğazında kesikler bulunduğunu tespit etti. Mühendisin, maket bıçağıyla önce bileklerini, daha sonra da boğazını keserek intihar etmiş olabileceği belirtildi.
ÖZÜR NOTU BIRAKTI
Japon mühendisin cesedinin yanında Japonca yazılı not bulundu. Notta, Kishi'nin geçen cumartesi yaşanan halat kopmasından dolayı kendisini sorumlu tuttuğunu ve işlerin aksamasından dolayı özür dilediğini yazdığı öğrenildi. Arkadaşları Kishi'nin, gece boyunca sıkıntılı göründüğünü ve uyumadığını söylediler. Ceset, yapılan incelemenin ardından Bursa Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi. Polis olayla ilgili soruşturmayı geniş çaplı olarak sürdürüyor.
BÜYÜK PROJELERİ JAPONLAR YAPTI
Türkiye'de çok büyük altyapı projeleri, Japonlar tarafından gerçekleştirdi. İkinci Boğaz Köprüsü, Haliç Köprüsü ve Marmaray'ı da Japonlar inşa etti. Körfez Köprüsü de inşa ediliyor. 3. Köprü ihalesiyle de ilgilenmişlerdi. Japon Ishikawajima Harima Heavy Industries Co. Ltd., Mitsubishi Heavy Industries Ltd. ve Nippon Kokan K. K. 125 milyon dolar karşılığında Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nü planlanan tarihte inşa etti.
KANLA İMZA ATTI
Marmaray direktörü Japon Tetsuro Matsukubo, projenin 29 Ekim 2014'e yetişmesi için büyük çaba gösterdiklerini söyleyip "Parmağımı kestim kanla imza attım! Proje yetişmeseydi köprüden atlayacaktık" demişti.
Abbas ÇAKAR - Özgür YILDIZ