Ray Sigorta’dan Sertab Erener’li yeni reklam kampanyası
Ray Sigorta, “Duymayan mı var? Farklı bir sigorta var” mottosuyla hazırlanan yeni reklam kampanyasında Sertab Erener ile iş birliği yaptı. Kampanya televizyon, radyo, dijital ve açık hava mecralarında geniş çapta yayılarak marka bilinirliğini artıracak.
Ray Sigorta, yeni reklam kampanyasını tüketicilerle buluşturuyor. Marka bilinirliğini yükseltme stratejisi doğrultusunda başlatılan kampanyada, Sertab Erener ile iş birliğine gidildi. Kaskodan konut sigortalarına, tamamlayıcı sağlık sigortasından seyahat sigortalarına kişiselleştirilebilir, her ihtiyaca ve bütçeye uygun geniş bir ürün ve hizmet portföyüne sahip olan Ray Sigorta'nın yeni dönem reklamları "Duymayan mı var? Farklı bir sigorta var' mottosuyla hazırlandı.
Ray Sigorta, ilk etapta bir uzun ve üç kısa reklam filmle, televizyon, radyo, dijital kanallar ve açık hava mecralarında geniş kapsamlı bir kampanya yürüterek tüm Türkiye'ye seslenecek.
Ray Sigorta CEO'su Koray Erdoğan, kampanyaya ilişkin şunları söyledi: "Gerek sigortalılarımız gerek en önemli iş ortaklarımız olan acentelerimiz için sektörde benzeri olmayan hizmetler sunarak büyüyoruz. Kişiselleştirilebilir ürünlerimiz sayesinde farklı ihtiyaç ve beklentilere yanıt üretiyoruz. Ray Sigorta'nın güvenilir, yenilikçi ve öncü kimliğini müşterilerimize ulaştıracak bu güçlü sinerjiyle artık Türkiye'de Ray Sigorta'yı duymayan, bilmeyen kimse kalmayacak. Bu reklam kampanyasıyla sektördeki iddiamızı bir kez daha ortaya koyuyoruz. Kampanyanın, sektörümüzdeki güçlü büyüme hedeflerimiz için itici bir güç olacağına inanıyoruz."