Cayma bedeli yakmasın

E-Devlet üzerinden getirilen abonelik iptali kolaylığının yanında risklerinin de olduğunu belirten Tüketici Hak Arama Derneği Genel Başkanı Nihat Altay başvuruda iptal nedeninin önemli olduğunu belirterek, "Tüketiciler, e-Devlet üzerinden abonelik iptali yaparken, iptal nedenini sağlam temellere dayandırması gerekiyor. Örnek olarak; tüketicinin 1 yıl taahhütlü aboneliği varken hiç bir gerekçe göstermeden 6 ay sonra abonelik iptali sağlarsa, sonra ki günlerde cayma bedeli olarak tüketicilere yüklü faturalar yansıtılabilir." dedi.

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 15 Kasım 2020 Güncelleme 15 Kasım 2020, 06:57
Cayma bedeli yakmasın

İÇİNDEKİLER

E-Devlet üzerinden getirilen abonelik iptali kolaylığının yanında risklerinin de olduğunu belirten Tüketici Hak Arama Derneği Genel Başkanı Nihat Altay başvuruda iptal nedeninin önemli olduğunu belirterek, "Tüketiciler, e-Devlet üzerinden abonelik iptali yaparken, iptal nedenini sağlam temellere dayandırması gerekiyor. Örnek olarak; tüketicinin 1 yıl taahhütlü aboneliği varken hiç bir gerekçe göstermeden 6 ay sonra abonelik iptali sağlarsa, sonra ki günlerde cayma bedeli olarak tüketicilere yüklü faturalar yansıtılabilir." dedi.