Yıldız Holding'in 2008'de satın aldığı çikolata devi
Godiva'nın farklı formattaki yeni çikolataları aralarında
Şok'un da olduğu market raflarına girdi. Holding'in atıştırmalık ürünlerini tek çatı altında toplayan Pladis'in Genel Müdürü
Mete Buyurgan, Godiva'nın 8 bin market noktasında satılacağını söyledi. En büyük hedefin Godiva'yı daha fazla tüketiciye tattırmak olduğunun altını çizen Buyurgan, "Market rafı için en fazla tercih edilen
3 ürünü belirledik ve bu ürünleri de 3 farklı ebatta satışa sunduk. Ürünlerimiz
2.5 ila 15 lira arasında satılacak" diye konuştu. Godiva'nın 2008'de 500 milyon dolar olan satış gelirini 2016'da 1 milyar dolara çıkardıklarını dile getiren Buyurgan, "Mağaza sayısı 400'den 750'ye çıktı" dedi.