Kaptan Hakan Çalhanoğlu maçın ardından gözyaşlarına hakim olamadı. Tecrübeli yıldız, maç sonunda, "Güzel bir turnuva geçirdik. Tüm ekibe ayrı ayrı teşekkürler. Malzemecisinden aşçısına kadar herkesi tebrik ediyorum. Maalesef buraya kadarmış. Milletimize heyecan yaşattık. Gönül isterdi ki tur atlayalım. İkinci yarı iyi değildik. Keşke geri çekilmeseydik. Buraya kadar gelmek de bir gurur. Tüm arkadaşların ayaklarına, yüreklerine sağlık" diye konuştu.
