Market hamlesi büyüme getirdi

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 28 Eylül 2017 Güncelleme 28 Eylül 2017, 00:11
Market hamlesi büyüme getirdi

İÇİNDEKİLER

GODİVA'NIN markete girmesinin ardından premium pazarın cirosu yüzde 70 büyüdü ve premium çikolatanın marketteki payı 1.5 katına çıktı. Pladis Türkiye Başkanı Mete Buyurgan, şu bilgileri aktardı: "Temmuz ayı itibariyle satışlarda ciro hedefimizin yüzde 77 üzerine çıktık. Godiva'nın 8 bini aşkın noktada market raflarına girmesiyle beraber markamızın bilinirliği yaklaşık 4 kat arttı. Godiva tükettiğini söyleyenler ise 6 katına çıktı. 2021 yılında Godiva'nın toplam satışlarının yarısının yeni market serisinden gelmesini amaçlıyoruz."