Bankalar kendilerini daha çok haklı buldu!
Giriş Tarihi:
Türkiye Bankalar Birliği'nin (TBB), Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti raporuna göre; 15 Ağustos 2010-
14 Ağustos 2011 döneminde hakem heyetine ulaşan başvuruların 161'i banka, 63'ü tüketici lehine sonuçlandı. Rapora göre; uygulamanın başladığı 4 yıllık sürede ise hakem heyetine ulaşan başvuruların 514'ünde banka, 220'sinde tüketici haklı bulundu. Raporda banka müşterilerinden gelen şikayetlerin artması da dikkat çekti. Şikayetlerin yüzde 39.3'ünü ücret ve komisyonlar, yüzde 39.4'ünü diğer hizmetler, yüzde 11.1'ini operasyonel hata ve uygulamalar, yüzde 4.41'ini TCMB kayıtları, yüzde 3.2'sini faizler, yüzde 2.5'ini dolandırıcılık izledi.
14 Ağustos 2011 döneminde hakem heyetine ulaşan başvuruların 161'i banka, 63'ü tüketici lehine sonuçlandı. Rapora göre; uygulamanın başladığı 4 yıllık sürede ise hakem heyetine ulaşan başvuruların 514'ünde banka, 220'sinde tüketici haklı bulundu. Raporda banka müşterilerinden gelen şikayetlerin artması da dikkat çekti. Şikayetlerin yüzde 39.3'ünü ücret ve komisyonlar, yüzde 39.4'ünü diğer hizmetler, yüzde 11.1'ini operasyonel hata ve uygulamalar, yüzde 4.41'ini TCMB kayıtları, yüzde 3.2'sini faizler, yüzde 2.5'ini dolandırıcılık izledi.