Cep telefonundan gıdaya, otomobilden sigortacılığa kadar birçok sektörde müşterilerin memnuniyet dereceleri araştırıldı. Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından yapılan araştırmaya göre; GSM hizmetleri sektöründe Turkcell (faturalı) ve Vodafone (ön ödemeli), cep telefonları sektöründe Nokia, tüpgaz sektöründe BPgaz, hızlı servis restoranları sektöründe Domino's Pizza, kredi kartlarında İş Bankası Maximum ve Yapı Kredi World Card müşteri memnuniyetinde lider oldu. 2005 yılından bu yana her 3 aylık periyotlarla anketin yapıldığını belirten KalDer Başkanı A. Hamdi Doğan, yüzde 76.2 değerindeki Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nin, yüzde 75.6 seviyesinde olan ABD'nin üzerinde çıktığını söyledi.