Çok oluyoruz
3'üncü çeyrekte yüzde 5.5 büyüyen Türkiye, Avrupa 2'ncisi olurken, markalarıyla da dünyayı fethediyor
Giriş Tarihi:
Türkiye, ekonomisinde yaşanan olumlu gelişmelerle adeta dünyaya kafa tutuyor... Dünyayı kıskandıran büyüme rakamlarının yanı sıra, Türk markaları da globalleşiyor. Pazarlama ve iletişim dergisi MediaCat, Türk firmalarının batılı firmalara meydan okuyuşunu, tesettüre girmiş Angelina Jolie ve bıyıklı Brad Pitt fotoğrafıyla okurlarına aktardı. Haberde, gelişmekte olan ülkelerin markalarının artıları şöyle sıralandı: "Bu pazarlar daha mobil ve eğitimli. Güvenli, girişimci ve yaratıcı." Türkiye'yi listeye alan yenilikler şöyle:
Turkcell'in 'Gezenzi' uygulaması.
THY'nin Barcelona ve Manchester United'a sponsor olması.
Arçelik'in 100'den çok ülkede ürün satışı.
Ülker'in Godiva'yı satın alması.
Çilek Mobilya'nın 70'ten fazla ülkede mağazalar açması.
Turkcell'in 'Gezenzi' uygulaması.
THY'nin Barcelona ve Manchester United'a sponsor olması.
Arçelik'in 100'den çok ülkede ürün satışı.
Ülker'in Godiva'yı satın alması.
Çilek Mobilya'nın 70'ten fazla ülkede mağazalar açması.