Citroen pazar payını büyütüyor

Citroen Türkiye, 2019'da daralan toplam otomotiv pazarına rağmen satışlarını bir önceki sene ile aynı seviyede tutarak pazar payını yüzde 2.5'e yükseltti ve markalar sıralamasında 2 basamak yükseldi. Mart 2019'da Groupe PSA Türkiye bünyesine geçen Citroen, grubun sinerjisi ile birlikte büyüme trendine girdi ve Mart-Aralık 2019 döneminde yüzde 18 daralan Türkiye toplam pazarında satışlarını yüzde 11 artırdı.

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 18 Ocak 2020 Güncelleme 18 Ocak 2020, 08:00
Citroen pazar payını büyütüyor

İÇİNDEKİLER

Citroen Türkiye, 2019'da daralan toplam otomotiv pazarına rağmen satışlarını bir önceki sene ile aynı seviyede tutarak pazar payını yüzde 2.5'e yükseltti ve markalar sıralamasında 2 basamak yükseldi. Mart 2019'da Groupe PSA Türkiye bünyesine geçen Citroen, grubun sinerjisi ile birlikte büyüme trendine girdi ve Mart-Aralık 2019 döneminde yüzde 18 daralan Türkiye toplam pazarında satışlarını yüzde 11 artırdı.

AZİZE ÇAVUŞ