BAŞKAN DA AYNI GÖRÜŞTE
Vatandaş asıl şaşkınlığı, tüketicinin kandırılmasını önlemesini beklediği BDDK'nın Başkanı Mukim Öztekin'in sözleriyle yaşadı. Ücretlerin kaldırılması ile ilgili görüş belirtmeyen Öztekin de Bankalar Birliği gibi "Tüketiciye yapılacak en büyük iyilik onu bilgilendirmektir. Müşterinin haberi olmadan hiçbir ücret yansıtılmamalı" demişti. Vatandaşlar ise Öztekin'e tepki gösterip "Hakkımızı kim savunacak" diyor.
TÜKETİCİ SORUYOR
Mahkeme ve Yargıtay kararlarında açıkça 'hukuksuz' olduğu belirtilen ücretler neden kaldırılmıyor? Ücretlerin bildiriliyor olması, alınmasını engeller mi? Ücret bildirilen vatandaş, hukuksuz olduğunu söyleyip 'ödemiyorum' derse hizmetten yararlanabilecek mi? Mahkeme kararlarını uygulamayan bankalara, hangi cezalar verilecek? Sözleşmenin puntosunun büyümesi ile haksız ücretler sona erecek mi?