Madrid'e Türk akını

Fenerbahçe tarihinde ilk kez Final Four'a kaldı, taraftarlar valizlerini hazırladı. 15-17 Mayıs Madrid uçuşlarına talep patladı. Kültür Bakanlığı da tanıtım atağına başladı

Fenerbahçe Ülker, tarihi başarı elde ederek Turkish Airlines Euroleague'de 14 yıldan sonra Final Four'a kalan ilk Türk takımı oldu. 15-17 Mayıs tarihlerinde Madrid'de düzenlenecek Final Four, taraftarından oyuncusuna, sponsorundan tanıtımına Türkiye şölenine ev sahipliği yapacak. Euroleague'de sadece salonda değil, dışarıda da Türk rüzgarı esecek. THY'nin sponsor olduğu organizasyonda, Kültür ve Turizm Bakanlığı da sponsor olduğu Fan Zone'da (taraftarların maç izlediği alan) Türkiye'yi tanıtacak. Türk markalarının yer alacağı Fan Zone'da Bakanlık, kendi sahasını kurup maç öncesi etkinlikler düzenleyecek. Türk yemeklerinden kültürüne Türkiye tanıtılıp turizm için önemli bir sinerji oluşturulacak.
MAÇ KEYFİ 7 BİN LİRA
30 milyon euroluk
bütçesiyle Avrupa'nın en güçlü takımlarından Fenerbahçe Ülker'i izlemek ise cep yakacak. Madrid'e gitmek isteyen bir taraftarın uçak bileti sınıfına göre bin 500 ila 3 bin 500 lira arasında değişiyor. 4 gün 3 gece konaklama ortalama 2 bin lira. 5 yıldızlı otel tercih edenler için ise 5 bin lirayı aşıyor. Maç biletleri bin 500 ila 24 bin 300 lira arasında değişiyor. Bunlara vize, yeme-içme gibi ihtiyaçlar da eklenince, Final Four'u izlemek 7 bin liradan başlayıp 50 bin liraya çıkabiliyor.
Özlem DOĞANER
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.