TRT Şeş bereketi

TRT6 20 ülkede 40 milyon kişiye ulaşınca ekran yüzleri star oldu, dev markalar Kürtçe reklamla kazandı

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 14 Ekim 2010 Güncelleme 18 Ekim 2010, 11:22
TRT Şeş bereketi

İÇİNDEKİLER

2009'da yayına başlayan TRT Şeş, kısa sürede 20'ye yakın ülkede 40 milyona yakın izleyici kitlesine ulaştı. Kanalın ekran yüzleri tanınmaya başladı. 30'a yakın şirket, TRT Şeş'e özel Kürtçe reklam filmleri için düğmeye bastı. Bu firmalar arasında Ziraat Bankası, Turkcell, Vodafone, Ford, Vestel ve İstikbal yer alıyor. Bazı firmaların reklamları da geçen ay dönmeye başladı. Bu firmalar arasında Chery, SsangYong, Kaşmir Halı ve yerli mutfak firması Schafer gibi markalar yer aldı. TRT Şeş yeni ekran yüzleri de çıkardı. Yerelde tanınan Rojin, Türkiye'nin ve komşu ülkelerin gündemine oturdu. Rojin, Kuzey Irak'ta Mado yatırımı yaptı. Berdan Mardini ise maddi sıkıntılar çekerken, Irak ve Suriye'de konser vermeye, reklam teklifleri almaya başladı. Nilüfer Akbal 5 yıldır yapamadığı albümü çıkardı. İlahiyatçı konuklar meşhur oldu.