Bugünkü
Takvim
  • Ekonomi
  • 14.10.2010 Gazete

bereketi

TRT6 20 ülkede 40 milyon kişiye ulaşınca ekran yüzleri star oldu, dev markalar Kürtçe reklamla kazandı

TRT Şeş bereketi
2009'da yayına başlayan , kısa sürede 20'ye yakın ülkede 40 milyona yakın izleyici kitlesine ulaştı. Kanalın ekran yüzleri tanınmaya başladı. 30'a yakın şirket, TRT Şeş'e özel Kürtçe reklam filmleri için düğmeye bastı. Bu firmalar arasında , , , Ford, Vestel ve İstikbal yer alıyor. Bazı firmaların reklamları da geçen ay dönmeye başladı. Bu firmalar arasında Chery, SsangYong, Kaşmir Halı ve yerli mutfak firması Schafer gibi markalar yer aldı. TRT Şeş yeni ekran yüzleri de çıkardı. Yerelde tanınan Rojin, Türkiye'nin ve komşu ülkelerin gündemine oturdu. Rojin, Kuzey Irak'ta Mado yatırımı yaptı. Berdan Mardini ise maddi sıkıntılar çekerken, Irak ve Suriye'de konser vermeye, reklam teklifleri almaya başladı. Nilüfer Akbal 5 yıldır yapamadığı albümü çıkardı. İlahiyatçı konuklar meşhur oldu.


kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.