Marka etiketleri, ürünlerin fiyatını uçuruyor!

Marka meraklıları, firmaların cebini dolduruyor. Sıradan kot kumaşına marka etiketi konulunca, 100 liralık pantolon 15 bin liraya kadar çıkıyor.

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 26 Mart 2019 Güncelleme 26 Mart 2019, 07:59
Marka etiketleri, ürünlerin fiyatını uçuruyor!

İÇİNDEKİLER



Hemen
her gün kullandığımız ürünler ünlü markaların etiketini taşıyınca astronomik fiyatlara çıkabiliyor. Pazardan 20-50 liraya, mağazadan 60-100 liraya alınabilen ürünler, markalı olunca fiyatı birden onbinlerce liralara fırlıyor. Kot kumaşlardan üretilen markalı ürünler de etiketleriyle dudak uçuklatıyor. Bir tür mavi, kaba pamuklu kumaş olan kot, markaların logoları altında değerini katbekat artırıyor. Öyle ki; Alexander Mcqueen marka kot etek 15 bin 400, Gucci marka kot ceket 13 bin 350, Balmain marka kot pantolon 12 bin 750, Philipp Plein kot ceket 10 bin 750 liraya tüketicinin karşısına çıkıyor. Kot ceket ve kot pantolon için ikinci el araba fiyatını gözden çıkarmak gerekiyor. Kot kumaşından üretilen aynı ürünleri pazardan 70 liraya, mağazadan ise 170 liraya alabilmek mümkün.




10 BİN 750 LİRA
Türkiye'de üretilen Philipp Plein marka ceketin, 3D efektli yama işlemeleri bulunuyor. Ceket kristal işlemeler ile bezenmiş.




2 BİN 15 LİRA
Balmain tişört yüzde 100 pamuk.

12 BİN 750 LİRA
Balmain taşlanmış pantolonda, zımba detaylar bulunuyor.




13 BİN 350 LİRA
Teddy Bear işlemeli Gucci kot ceket, yüzde 100 pamuk.




15 BİN 400 LİRA
Alexander Mcqueen marka etekte, beyaz kumaş ayrıntılar var.