İç giyime 20 milyar dolar!

Türkiye'de iç giyime harcanan para giderek artıyor. Türkiye İç Giyim Derneği Başkan Yardımcısı Bahri Özdinç, pazarın büyüklüğünün 20 milyar dolara ulaştığını söyledi. Önümüzdeki 5 yıl içinde birçok Türk iç giyim firmasının, yurt dışındaki diğer ünlü iç giyim markalarının arasında görüleceğini belirten Özdinç, "Biz Anıl Giyim olarak özellikle Ortadoğu ülkelerinde markayız. Bu yıl Körfez ülkelerine yaptığımız ihracatı 2'ye katladık. 2016 yılında hedefimiz 25 milyon lira ciroya ulaşmak. İhracat yapmadığımız ülke kalmasın istiyoruz" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.