Ray Sigorta prim üretimini artırdı

2014'ün üçüncü çeyreği sonunda prim üretimini 281 milyon liraya çıkaran Ray Sigorta, 9 aylık karını 4 milyon 598 bin liraya yükseltti

Kaynak Gazete
Giriş Tarihi:
Ray Sigorta prim üretimini artırdı
Ray Sigorta, 2010 itibarıyla istikrarlı bir şekilde devam ettirdiği dengeli portföy, risk bazlı fiyatlama ve verimlilik esaslı çalışma stratejisinin sonuçlarını almayı sürdürdü. Şirket, 2014 yılının üçüncü çeyreği sonunda prim üretimini 281 milyon liraya, 9 aylık kârını da 5 milyon 598 bin liraya çıkardı.

'İSTİKRARLA YOL A DEVAM'
Ray Sigorta
'nın son 4 yıldır istikrarla uyguladığı iş yapış biçimlerinin mali sonuçlarına yansıdığını belirten Ray Sigorta Genel Müdürü Levent Şişmanoğlu, "9'uncu ay itibarıyla 5 milyon 598 bin lira kârlılığı yakalayarak, başarı ve kârlılık yolunda istikrarlı adımlarla yolumuza devam ediyoruz" şeklinde konuştu. Ray Sigorta'nın acenteleriyle birlikte büyüyen ve acente memnuniyetine çok önem veren bir şirket olduğunu dile getiren Levent Şişmanoğlu, değişen Sigorta Acenteleri Yönetmeliği'yle ilgili şunları söyledi:

'ACENTELERİMİZLE BÜYÜYORUZ'
"Yönetmelikteki önemli unsurlardan biri acentelerin portföy mülkiyeti hakkı. Biz de yönetmelikteki portföy mülkiyeti maddesi ışığında Temmuz ayından itibaren acente sözleşmelerimizi yenilemek için gayret ettik ve sözleşmelerimizi yönetmeliğe uygun hale getirdik. Yeni yönetmeliği kesinlikle benimsiyoruz. Acentenin prim borcunu ödememesi ya da bizim acentenin teknik sonuçlarından memnun olmamamız, müşteri portföyüyle devam etmek istemememiz, bulunduğu coğrafyadaki rizikoları ağır buluyor olmamız gibi durumların hepsi değerlendirilebilecek konulardır."