On binlere fırsat! KİT’lere 2020 yılı taşeron kadrosu geçişi nasıl yapılacak? 21 Şubat taşeron işçiye ek ödeme ve zam var mı?

KİT işçisi 2020 taşeron kadrosu başvuruları merak ediliyor. Kadroya geçiş umudunu sürdüren 80 bin kit işçisi bulunuyor. KİT işçilerinden elektrik dağıtım şirketlerinde görev yapan 4 bin 200 işçi Mart ayı içerisinde sürekli işçi statüsüne geçiş yapmak için dilekçe sunduklarını belirtmişlerdi. Bu konuda Tes-İş Sendikası üyeleri asıl işi yaptıklarını ve sürekli işçi kadrolarına atanmak istediklerini belirtmekteler. Bu anlamda KİT'lerde 2 yıl boyunca kesintisiz çalışan taşeronlar yararlanabilecek.İlgili kadro geçişine başvuru yapacak olan işçilere sözlü ve yazılı sınav yapılacak olup sözlü sınavlar adayların öğretim kademelerine uygun olacak.

KİT işçisi 2020 taşeron kadrosu başvuruları merak ediliyor. 2020 KİT'lere taşeron kadrosu geçişi nasıl yapılacak? 80 bine yakın işçinin kadroya geçme olanağı bulunmakta olup bu olanaktan KİT'lerde 2 yıl boyunca kesintisiz çalışan taşeronlar yararlanabilecek.
KİT kanunu hükmünce görevlerini sürdüren, Tedaş, Et ve Süt Kurumu, Eti Maden İşletmesi, Devlet Malzeme Ofisi, Çay işletmeler, Makine Kimya Endüstrisi, Toprak Mahsulleri Ofisi, TCDD, TKİ, Türkiye Petrolleri, TTK kurumlarında istihdam edilen ve taşeron statüde bulunan yaklaşık 80 bin kişi 4/d statüsünde sürekli işçi kadrosu beklemekte. Peki taşeron işçiye ek ödeme ve zam var mı?

DETAYLAR İÇİN BİR SONRAKİ SAYFAYA TIKLAYINIZ

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.