MEB LGS tercih kılavuzu 2021 robotu: İl il lise taban puanları ve yüzdelik dilimleri! 5 Temmuz lise taban puanları!

MEB LGS tercih kılavuzu 2021 robotu: LGS seçimleri MEB doğrultusundan yayınlanan kılavuzla birlikte başlayacak. e Okul öğrenci girişi ile birlikte oluşturulan tercihlerde öğrenciler LGS tercih robotu ile birlikte aldıkları puanlara ideal yüzdelik dilimine sahip liselere yerleştirilecek. Her öğrenci kendi puanına yakın ve eğitim alabilmek istedikleri 10 liseyi sıralamalarına ideal olarak tercih listesine ekleyebilecek. Peki, MEB ve e Okul öğrenci giriş ile 2021 LGS lise tercileri nasıl yapılır? İşte LGS tercih robotu ve e okul lise tercih ekranı…

MEB takvimine göre bugün itibarıyla başlayacak olan LGS tercih maratonu evveli milyonlarca öğrenci 2021 Anadolu, İmam Hatip, Fen liseleri amacıyla lise Taban puanları, yüzdelik dilimleri, kontenjanları gibi detayları araştırıyor. Aldıkları puanları göz önüne alarak seçimlerini gerçekleştirecek olan adaylar bu kapsamda "e-Okul 2021 LGS tercih kılavuzu ile lise seçimleri ne vakit başlıyor, nasıl yapılır?" şeklindeki suallere cevap aramaya başladı. Yayımlanan tercih kılavuzuna göre, 5-16 Temmuz tarihleri aralığında adaylar lise taban puanları ile işlemlerini tamamlayacak. Buna göre; LGS seçimleri nasıl yapılır, ne vakit başlıyor ve bitiyor? İşte Anadolu, İmam Hatip, Fen liseleri amacıyla lise Taban puanları, yüzdelik dilimleri, kontenjanları ve tercih kılavuzunda yer alan detaylar…

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.