CANLI YAYIN
İLKER YAĞCIOĞLU
İLKER YAĞCIOĞLU

Diego'ya ihtiyaç var!

Eklenme Tarihi 24 Aralık 2014
Fenerbahçe ile Altınordu arasındaki Türkiye Kupası maçının ilk yarısında Sarı-Lacivertli oyuncular istediklerini sahaya yansıtamadılar. "Koskoca 45 dakikada ne hatırlıyorsunuz" diye sorarsınız...
Koca bir hiç! Altınordu, maçın ilk yarısında tek tehlikeli atağı bulan taraftı.
Taha, kaleciyle karşı karşıya kaldığı pozisyonda topu ağlarla buluşturamadı. Emenike'den çok şey bekliyor taraftar ama yine olmadı. Diego'dan yine birşeyler bekliyorduk o da olmadı.
Diğer oyunculardan Mehmet Topuz...
O da istenilen düzeyde değildi. Topuz'un bu saatten sonra işinin zor olduğunu düşünüyorum.
18'de bile kendine zor yer bulabilir.

DIEGO'YA İHTİYAÇ VAR
Fenerbahçe
ikinci yarının 60. dakikasında sonra geriye de düştüğü için oyunu iyice forse etti. Altınordu yarı alanında oynandı maç. Ama bir türlü aradığı golü bulamadılar. Fenerbahçe'nin yediği golde de savunma büyük hata yaptı. Fenerbahçeli Aziz Ceylan çok yetenekli ve seri bir oyuncu. Oynadığı futbol gerçekten beni etkiledi. Altınordu genç ve bir o kadar da tecrübesiz bir takım.
Soğukkanlı oyunlarını alkışlıyorum ama 70'ten sonra Fenerbahçe'ye cevap veremediler. Son bölümde Fenerbahçe, Altınordu'nun kolay pas yapmasına izin vermedi.
Bu baskı da gelince Fenerbahçe, Altınordu karşısında önemli pozisyonlar buldu. Fenerbahçe'de beraberlik golünü atan Diego için de birşeyler söylemek lazım. Büyük umutlarla transfer edilen Sambacı, Fenerbahçe'deki ilk golüne imza attı. Umarım bu saatten sonra Fenerbahçe'ye daha faydalı bir oyuncu olur. Onun yeteneğine ve tecrübesine takımın ihtiyacı var. Burası kesin.