Bugünkü
Takvim
  • 16 Aralık 2010, Perşembe

Kendinize masaj yapın

Egzersizler ile kas kitlenizde yavaş yavaş kuvvetlenmeler başlayacaktır.
Kaslarınızda oluşan ağrıları kendinize yapacağınız masaj ile azaltabilirsiniz.
Küveti su doldurun, içine girin, sabunlu su ile ayak bileklerinizden kalçanıza doğru yavaş yavaş sıvazlama (öfleraj) hareketleri yapınız.
Asla kaslarınızı sıkmayın, kaslarınızı okşar gibi yumuşak manipulasyon yapınız.
Egzersiz anında oluşmuş olan yorgunluk asidini daha kolay vücudunuzdan bu şekilde atabilirsiniz.
Ertesi gün egzersizlerinizi daha zinde yapabilirsiniz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.
  • ve ya