Bugünkü
Takvim
  • 15 Aralık 2010, Çarşamba

Egzersiz öncesi mutlaka su içmelisiniz

Nefes alıp vermeden sonra en önemli yaşam kaynağımız olan suyu egzersiz öncesi içmeyi unutmayın.
Egzersizlerden 15 dakika önce, 5-10 C içeceğiniz 1 bardak serin su, daha kolay yağ çözülmesine katkı yapar.
Niye serin su içilecek; çünkü serin su midenizi 15-20 dakikada terk ederken, oda sıcaklığındaki su ancak 80 dakikada terk eder.
Egzersiz anındaki midedeki su, yağ çözülmesinde size fazla katkı sağlamaz.
Ama, mideyi terk edip, kas hücrelere gelen serin su yağ çözülmesindeki görevini daha hızlı yapacaktır.
Egzersiz sırasında kısa fasıllar ile az miktarda su içimine devam edebilirsiniz.
Egzersiz bittikten sonra 15 dakika sonra tekrar 1 bardak su içmeyi unutmayın.


Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.
  • ve ya