CANLI YAYIN
BEKİR HAZAR
BEKİR HAZAR

Cem Boyner'in kitabı!!!

Eklenme Tarihi 21 Haziran 2013
Bir kaset çıktı ortaya malum.
Gezi olaylarından tam iki sene önce...
Gezi parkında çekilmiş bir kaset.
Sonu "Ayaklan İstanbul" diye bitiyor.
Bir ablamız orada konuşma yapıyor.
"Neden illa ki demokrasi.
Başka yönetim şekilleri de bulabiliriz"
falan diyor.
İlginç bir abla.
Bulduğunda haber verecektir muhakkak.
Şimdi size bir mevzudan bahsedeceğim.
Ancak mevzuya girmeden önce...
Başka bir mevzuya dalmam lazım.
Önce Bilderberg NUTKU gibi bir konu.
Aşağıdaki satırları dikkatle okuyun.
Sonra ana mevzuatımızı hoş beş edelim.
"Demokrasilerde; Halk işini gücünü bırakıp...
Bilmediği bir alanda...
At koşturmaya kalkışır.
Çünkü CAHİL insan...
Fikir sahibi olmadığı gibi...
Fikir sahibi olanı seçmek konusunda da...
YETERSİZ ve ACİZDİR.
Demokrasi devlet yönetiminde;
Çoğunluğun tercihini geçerli kabul ettiğine
ve çoğunluk da devlet yönetimi konusunda bilgili
kişiler azınlığının dışındaki
CAHİLLERDEN meydana geldiğine göre,
demek oluyor ki demokrasilerde
ülkeler CAHİLLERİN tercihlerine göre yönetilir.
Bu gerçek yalnız Türkiye için değil...
Demokrasiyle yönetilen tüm ülkeler için geçerlidir.
ABD veyahut İngiltere'de...
Bu konuda bilgili kişilerin...
Bu konunun CAHİLLERİNE oranı...
Türkiye'dekinden pek farklı değildir.
Dolayısıyla; İnkar edilemeyecek bir gerçek şudur ki:
Yeryüzünün neresinde olursa olsun...
Hangi uygarlık seviyesinde bulunursa bulunsun...
Demokrasiyle yönetilen ülkelerde...
Ülkeyi yönetenler CAHİLLERDİR."
Bu sözler bana ait değil.
Yıllar önce Cem Boyner kardeşimiz yazmış.
Kitabı bittikten sonra iş hayatına girmiş.
Allah "Yürü ya kulum" demiş.
Holding patronu olmuş.
Rabbim daha çok versin.
Sonra kartel medyası fişeklemesi ile...
Parti kurup siyasete girmiş.
Partisinin adını da;
"Yeni DEMOKRASİ hareketi" koymuş!!!
Sonra da Gezi'ye koşmuş;
"Ne sağcıyım, ne solcu...
Çapulcuyum çapulcu"
demiş.
Kitabı çok ilginç.
Adı; Demokrasi'nin İçyüzü.
Masamda duruyor.
Bu aralar kendimi kitaplara verdim.
İnsanı rahatlatıyor.
Devam ediyorum okumaya;
"Milleti meydana getiren bireylerin
hepsinin her konuda uzman olabilecekleri
düşünülemeyeceğine göre seçimler yoluyla
daima haksız ve yanlış olan çoğunluğun tercihlerini,
önerilerini gerçekleştirmeye çalışmak kadar
millet menfaatine ters düşen bir davranış olamaz."
Meğer gençliğinden gelen...
Bir devrimci ruh varmış sermayedar Cem kardeşimizde.
Onun neden Gezi'ye koştuğunu şimdi daha iyi anlıyorum.
Kitabında da çok malzeme var.
Bana müsaade bitirmem lazım.
Öptüm sizi!!!