CANLI YAYIN
BEKİR HAZAR
BEKİR HAZAR

Medyanın amuda kalkanları

Eklenme Tarihi 22 Haziran 2013
Eskiden Türk solu;
"Bağımsız Türkiye" derdi.
Amerikan askerlerini denize falan dökerdi.
Dünya değişiyor.
Haliyle Türk solu da değişiyor.
Gene Sharp diye bir adam.
ABD'de enstitü kuruyor.
Finansörü Küresel Sermaye'nin tetikçisi Soros.
Soros da malum İsrail'in dümen suyu.
Enstitünün yönetim kurulunda CIA ajanı.
CIA'cılarla kitap yazan Gene Sharp.
Onun kitabını okuyup eylem şekillerini belirleyen ise Türk solu.
Amma tuhaf yahu.
"Gezi eylemcileri bana ulaştı" diyor Gene.
ABD'li Gene "Durun" diyor kitabında.
"Duran adam" furyası başlıyor.
Takvim Gazetesi Gene'nin kitabındaki eylemleri hatırlatarak,
"Gençler yakında size bunları yaptıracaklar" diye manşet atıyor.
Üç gün sonra dediği çıkıyor.
Gene "Soyunun" diyor.
Bir kızımız Takvim'in verdiği
"Gene takvimi"nden 24 saat sonra bikini ile çıkıyor meydanlara.
Amerika'dan bir adam dümbelek çalıyor.
Türkiye'den sol oynuyor.
İşçi Partilileri anlarım.
12 Eylül öncesinde Atatürk'e "Diktatör" diyorlardı.
Şimdi en büyük Atatürkçü oldular.
Onun için Amerikalı Yahudi sermaye destekli
enstitüden gelen eylemleri uygulamaları normal.
Çok değişken İşçi Partililer.
Ama CHP'lileri anlayamıyorum.
Sosyalistleri, komünistleri hiç anlamıyorum.
DİSK eski genel başkanı,
şimdinin CHP milletvekili bile ABD patentli
"Duran adam"ı meclis bahçesinde uyguladı.
Kıyamet alameti bu yahu!!!
Amerikan Enstitüsü bağımlısı bir eylemle
"Bağımsız Türkiye" hayali.
Çok garip bir durum var ortada.
Allah'tan Amerikan patentli
"Duran adam" modeline yerli modele
dönüp uymayanlar da var.
Bu nedenle Taksim'de
"Amuda kalkan adam"ı tebrik ediyorum.
Bana göre "Tam bağımsız" tek eylemci
"Amuda kalkan adam" dır.
Gezi olaylarının memlekete faydaları da olmuştur.
Medyadaki devrimci ruhları göremiyorduk.
Çünkü adı üzerinde "Ruh" işte nasıl görelim?
Ancak "Devrimci ruh" 1 Haziran'la beraber bedenlere girdi.
Hepsi kabak gibi su üzerine çıktı.
Meğer memleketimde fonlardan
"Fondip" yapan ne kadar çok gazeteci varmış maşallah.
Hepsi ayakları üzerinde durarak yazıyordu.
Onlar da 1 Haziran'dan sonra
"Amuda kalkarak" yazmaya başladılar.
12 Eylül'ü alkışlamışlardı tanklar yürüyünce.
İçlerinden "Özköşkler" çıkmış, bu ünvanlara gark olmuşlardı.
Aradan yıllar geçtikten sonra hepsi amuda kalkıp tersten gitti.
12 Eylül düşmanı kesildiler el ele.
Yangında yanıyorlar, sönünce dönüyorlar.
Bu işler hep böyledir.
Çarşamba akşamı
aHaber'de Deşifre programındaydık.
Bir kaset yayınladılar.
Başörtülü bir kızımız çıkmış Başbakan'a sallıyordu.
"Müftü karısıyım" falan diyordu.
Kız meğer CHP üyesiymiş,
CHP ilçe başkanı olan eşiyle BAR işletiyormuş.
Kaset yayınlandıktan sonra M.Ali Önel bana söz verdi.
"Şimdi bu kızımız çıkar şaka yaptım der" dedim.
Yanar dönerliği bildiğim için tecrübe işte.
Aradan 24 saat geçti, kızımızı savcı çağırdı.
"Şaka yaptım" diye ifade verdi.
Dedim ya;
Tecrübe işte.