Kardeşlerim’in Doruk’u Onur Seyit Yaran ‘kajuveben’ dedi köpeğiyle olan eğlenceli anlarını paylaştı
ATV ekranlarında yayınlanan Kardeşlerim dizisinde Doruk karakterini canlandıran Onur Seyit Yaran geçtiğimiz günlerde koronavirüse yakalandığını açıklamıştı. Karantinada bulunan yakışıklı oyuncu sosyal medya hesabından ‘kajuveben’ notuyla köpeğiyle olan eğlenceli paylaştı. İşte o paylaşım. TIKLA-İZLE…