Başkan Erdoğan oyunu Üsküdar'da kullandı

Başkan Erdoğan oyunu Üsküdar'da kullandı

Son dakika haberine göre, Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Üsküdar'da bulunan Saffet Çebi Ortaokulu'nda kullandı. Başkan Erdoğan, "İstanbul seçmeni en isabetli kararı verecektir." dedi.

Takvim Kaynak Tercihleri

Bunlar da Var

CANLI YAYIN