Başbakan Yıldırım sınırdaki askerlere seslendi
Bakanlar Kurulu toplantısında bulunan Başbakan Binali Yıldırım, Afrin harekatının merkezine telekonferans yolu ile bağlandı. Harekata ilişkin Korgeneral İsmail Metin Temel'den bilgi alan Yıldırım, komutanlara ve askerlere başarı dileklerini iletti.