Başkan Erdoğan, Türk-Amerikan İş Konseyi yemeğinde önemli açıklamalarda bulundu: Yatırımcılar için güvenli liman Türkiye

Başkan Erdoğan, Türk-Amerikan İş Konseyi yemeğinde önemli açıklamalarda bulundu: Yatırımcılar için güvenli liman Türkiye

Son dakika... Başkan Erdoğan, Türk-Amerikan İş Konseyi yemeğinde önemli açıklamalarda bulundu. Başkan Erdoğan, "ABD geçen yıl en fazla ihracat yaptığımız 2'nci, en fazla ithalat yaptığımız 5'inci ülke oldu. 2022 sonunda ikili ticaret hacmimiz 32 milyar doları geçti" diyerek, ABD ile ticarette hacminde hedefin 100 milyar olduğunu söyledi. Öte yandan Türkiye'nin uluslararası yatırımcılar için güvenli liman olduğunu dile getiren Başkan Erdoğan, "Türkiye, siyasi istiktar, genç nüfusu, modern lojistik altyapısıyla uluslararası yatırımcılara güvenli liman olmayı sürdürüyor. Geçen ay Suudi Arabistan, Katar ve BAE'ye yaptığımız ziyaretler kapsamında anlaşmalar imzladık" ifadelerini kullandı.

Takvim Kaynak Tercihleri

Bunlar da Var

CANLI YAYIN