Turkcell'in reklam filmi 3 günde 10 milyondan fazla izlendi

Turkcell'in Türkiye Cumhuriyeti'nin 94. yılı dolayısıyla hazırladığı reklam filmi, üç günde 10 milyondan fazla kişi tarafından izlenirken 200 binin üzerinde paylaşıldı.

Turkcell'in 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'na yönelik reklam filmi üç günde 10 milyondan fazla izlenme sayısına ulaştı.

Turkcell'den yapılan açıklamaya göre, Türkiye Cumhuriyeti'nin 94. yılı dolayısıyla hazırlanan ve Türk Bayrağı'nın başrolde olduğu reklam filmi sosyal medyada beğeni topladı.

Tüm sosyal medya kanallarında #BizOnuÇokSeviyoruz etiketiyle sunulan reklam filmi, üç günde 10 milyondan fazla kişi tarafından izlenirken, 200 binin üzerinde paylaşıldı. Film ayrıca, Twitter'da da en çok bahsedilen konulardan biri oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.