Sıfır ve ikinci el arabada son dakika gelişmesi! 2.000-3.000 ve 4.000 lira arasında değişiyor... 2. el araba fiyatları düşer mi?

ÖTV indirimi sonrasında sıfır ve 2. el otomobillerde indirim müjdeleri bekleniyor. Sıfır arabalarda bu indirim yapıldı fakat 2. el vasıtalara hala yansıtılmadı. Sıfır ve ikinci el araba alacak herkesi ilgilendiriyor. ÖTV düzenlemesiyle 50 bin liraya varan indirimler sağlandı. Fakat buna karşın sıfır vasıta fiyatlarını yüksek bulan ve üretimde yaşanan sorun (stok sorunu) nedeniyle istediği aracı bayilerde bulamayanlar var. İkinci elciler de sıfır vasıtataki düşük stoğu fırsata çevirip fiyat şişiriyor. Peki bu tür bir ortamda nelere ilgi edilmeli? İkinci el ile sıfır arasında kalan nasıl bir hesap yapmalı?

Fiyatların süratle yükseldiği bir ortamda otomobil alabilmek ya da güncellemek isteyenler 'sıfır mı, ikinci el mi?' ikileminde kalabiliyor. Doğru karar sunabilcek amacıyla ise çoğu ayrıntıyı göz önünde tutmak gerekiyor. Bütçe, kullanım vakitı, yakıt, masraf, bakım... Bütün bu hususları öneme alarak sıfır ve ikinci el vasıtaların artı ve eksilerini masaya yatırdık. Pandemi, hammadde maliyeti, çip krizi kaynaklı üretim sorunsı, yükselen kurlar ve talep... Neresinden bakarsanız bakın vasıta fiyatlarını yükselten bir bahane var. Fiyatlar son dönemde süratle artmışken geride bıraktığımız hafta oluşturulan ÖTV düzenlemesiyle 50 bin liraya varan indirimler sağlandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.