Akbank'taki 43 saatlik kesintide neler oldu? Siber saldırı mıydı? Müşterilerin kişisel verileri güvende mi? Yeni açıklama geldi!
Akbank kullanıcıları salı gününden bu yana mobil ve internet bankacılığında sorun yaşıyordu. Öte yandan ATM ve pos cihazlarında da hata olduğu öne sürülmüştü. Yaklaşık iki gündür kesintilerin yaşandığı Akbank'ta işlemler normale döndü. Yaşanan kesintilerle ilgili Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil'den ilk açıklama geldi. Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, "Bu sıkıntılı süreçte herhangi bir siber saldırı yaşanmadı ve müşterilerimizin kişisel veri güvenliğini zaafa uğratacak hiçbir durum oluşmadı." ifadelerini kullandı. Peki, Akbank'taki 43 saatlik kesintide neler yaşandı? İşte cevabı!