Son dakika: Marmaray fiyatları ne kadar oldu? 2020 Marmaray durak sayısına göre ücret tarifesi kaç TL?

Marmaray fiyatları ne kadar oldu? Son dakika haberine göre, Marmaray geçiş ücretlerine yüzde 35'lik zam yapıldığı bildirildi. Özel Halk Otobüsü, İETT, metrobüs ve metro geçişlerine yapılan zamla birlikte Marmaray zamlı tarifesi de bugün itibarıyla geçerli oluyor. Peki, Marmaray fiyatları ne kadar oldu? 2020 Marmaray durak sayısına göre ücret tarifesi kaç TL?

Marmaray fiyatları ne kadar oldu? İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi zam gündemiyle toplanmış, zam talebi oy çokluğuyla kabul edilmişti. Bu bağlamda Özel Halk Otobüsü, İETT, metrobüs ve metro geçişlerine yapılan yüzde 35'lik zam bugünden itibaren geçerli olmaya başladı. Gelen son dakika bilgisine göre, Marmaray geçiş ücretlerine de yüzde 35'lik zam yapıldı. Peki, Marmaray fiyatları ne kadar oldu? 2020 Marmaray durak sayısına göre ücret tarifesi kaç TL? İşte cevaplar...

MARMARAY FİYATLARI NE KADAR OLDU?

Bugünden itibaren geçerli yüzde 35'lik zam ile birlikte en kısa mesafe olan 1-7 durak arası tam geçiş ücreti 3.50 TL'ye yükseldi. 1 - 43 istasyon arasındaki ücret ise 7.75 TL oldu.

MARMARAY DURAK SAYISINA GÖRE ÜCRET TARİFESİ

1-7 durak arası 2.6 TL'den 3.50 TL'ye,

8-14 durak arası 3.25 TL'den 4.50 TL'ye

15-21 durak arası 3.80 TL'den 5.20 TL'ye

22-28 durak arası 4.40 TL'den 6 TL'ye

29-35 durak arası 5.20 TL'den 7 TL'ye

36-43 durak arası 5.70 TL'den 7.75 TL'ye yükseldi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.